Díky velké všestranné podpoře od studentského klubu Silicon Hill je nám ctí představit vám blížící se seminář game designu! Dozvíte se zde mnoho zajímavého o aktuálním trendu herního světa – casual gaming a zabrousíme také do vod gamifikace života.

Zajímá vás game design? Pak je tento seminář právě pro vás. Čeká vás na něm mnoho poutavých informací, které jsou jistě blízké každému z vás, ať už jste profesionál nebo jen náhodný posluchač. Studentský klub Silicon Hill univerzity ČVUT, spravující koleje na Strahově a vykonávající  pro studenty univerzity mnoho dalších prospěšných aktivit, nám poskytl velkorysou podporu. Především pak prostory v budově školícího centra Silicon Hill. Už nám tedy v uskutečnění semináře nic nebrání.

KDE

  • Praha, Školící centrum Silicon Hill, areál kolejí Strahov, ulice Olympijská, vedle bloku 7
  • Fotomapu s polohou centra naleznete zde.

KDY

  • 29. duben 2011
  • Start v 19:00

PROGRAM

19:00-20:00   Casual  Gaming

  • Boom smartphonů a sociální sítě Facebook zapříčinil to, že si ke hrám našli cestu i lidé, kteří jinak s oblibou říkají, že na hry nemají čas. Vznikla typově největší skupina nových hráčů a s ní obří poptávka. Počet nových vývojářských týmů se rázem rozrostl. Přišel čas, kdy se i malá investice může proměnit v miliony dolarů.

20:15-21:15   Gamification of Life

  • Volné navázání na přednášky Jesseho Schella: „Design outside the Box“ a Jane McGonigalové: „Gaming can make a better world“. Herní mechaniky aplikované do společnosti dokáží zlepšit život, ale cena může být vysoká. Přestože tato pravidla vymezují hranice podobně jako zákon, hráči jsou za jejich dodržování odměněni, což cítí spíše jako přínos než omezení.

Seminář game designu je tu pro všechny zájemce o game design, ať už se jím zabýváte profesionálně, pro zábavu, nebo jen ze zvědavosti. Snažili jsme se pro vás zvolit zajímavá a poutavá témata, které se týkají aktuálního dění, a tak doufáme, že vás seminář zaujme a přijdete se podívat. Těšíme se na vás!

Odpovědi k “Seminář game designu”
  1. FuFu napsal:

    Dobrý den,
    prvně vám chci poděkovat za vaše stránky, – jsou pro mě skvělým zdrojem informací o gamedesignu, konkrétní a použitelné, to velmi oceňuji.

    K semináři.
    Program se mi zamlouvá, o obě témata se velmi zajímám. Rád bych se tedy dostavil, ale čas a místo konání pro mě není ideální. Mám tedy dotazy.
    – V tomto článku a na letáku jsou rozdílné časy konání/trvání přednášek, které jsou ty „správné“?
    – Budou se přednášky nahrávat?

    A poslední dotaz: Máte již hotov váš článek pro Game Industry? – Velmi se na knihu těším.

    S pozdravem,

    Filip FuFu Klíma

  2. romanmastalir napsal:

    Dobrý den,

    asi se zeptám hloupě, ale dnes máme z Brna namířeno na tuto akci. Je potřeba se někde registrovat nebo se na nás dostane? 🙂

    Díky
    Roman

  3. Stefan Durmek napsal:

    Fufu: Co se času týče, nakonec jsme skončili někdy před jedenáctou. Jestli někdo přednášky nahrával nevím. Spíš bych s tím nepočítal. Článek pro Game Industry už je hotov a uzavřen. Jak jsem avizoval na semináři, knihu lze očekávat začátkem května.

    romanmastalir: Nevím, jestli jste nakonec byli mezi posluchači. Doufám, že ano, když odpovídám takhle pozdě. Na seminář nebylo nutné se registrovat

    ALL: chtěl bych poděkovat všem, kteří si přišli popovídat o Casual hrách i za přátelskou atmosféru, kterou vytvořili. Určitě si to zase někdy zopakujeme.

    HERLI: Michale, ještě jednou děkuju za kompletní organizaci semináře. Odvedl jsi kus dobré práce. Ten projektor a repráky – z toho si nic nedělej. To už je zákon schválnosti.

  4. Michal Roch napsal:

    No příště už nic nenechám náhodě:) Každopádně za rozdílné časy se omlouvám šlo o „tiskovou“ chybu tady na webu. Správné byly časy na plakátu ale ani ty se příliš nedodržovaly nakonec:D Tak či tak akce byla skutečně vydařená a všem zúčastněným a hlavně taky Stefanovi musím poděkovat za skutečně obohacující obsah přednášek. Těším se příště (zřejmě) někdy v září či říjnu!:)

  5. FuFu napsal:

    Byl jsem tam, čas začátku byl na obou místech stejný a i kdyby ne, přiklonil bych se logicky k tomu na plakátu.

    Přednáška byla vydařená a budu sledovat zda bude další, – mezitím si přečtu Game Industry

    Jinak zde ten můj blogový článek zaměřený na gamification ~> http://fufu.zing.cz/clanek/697/hranim-pro-lepsi-zitrek

    Zajímavý zdroj informací ~> http://www.slideshare.net/dings/pawned-gamification-and-its-discontents & http://www.slideshare.net/dings/just-add-points-what-ux-can-and-cannot-learn-from-games

  6. Stefan Durmek napsal:

    FuFu: ve svém článku jsi pojem gamification hezky uhrnul. Všem doporučuji. Osobně si myslím, že gamification je jen jedním z mnoha schůdků, po kterých budeme muset vystoupat, než se dostaneme k Artificial Flow, jak jsem pojmenoval designem řízené zaujetí ve skutečném životě. Článek týkající se AF by se na gamedesign.cz mohl objevit někdy v létě.

  7. […] si někteří z vás pamatují předešlý seminář, pořádaný letos v dubnu. Pro jeho velkou úspěšnost jsme se tedy rozhodli uspořádat […]

  8.  
Zanechej komentář

K zanechání komentáře ke článku musíte být přihlášen. Přihlásit »