Game Design, Theory & Practice, 2nd Edition
Richard Rouse III

angličtina, 700 stran
Hodnocení: 8/10

Autor komplexně pokrývá proces výroby počítačových her. Tuhle knihu jsem četl poprvé hned po Art of Game Design a byl jsem zklamaný. Přestože je napsaná svěžím způsobem, připadalo mi, že se vleče. Brzy jsem začal přeskakovat odstavce, pak stránky, až jsem knihu odložil. Tehdy bych jí býval dal 7/10 za to, že obsahuje otevřený design dokument hry Suffering a zajímavé rozhovory s osobnostmi jako Sid Meier, Chris Crawford nebo Will Wright. Jenže když jsem jel nedávno na víkendový výlet, omylem jsem si přibalil do batohu tuhle knížku místo jiné, kterou jsem měl rozečtenou a měla také žlutý hřbet. Musím říct, že se mi po letech četla znatelně lépe, i když vleklé pasáže nezmizely. Proto přidávám jeden bodík do hodnocení navíc.

Zanechej komentář

K zanechání komentáře ke článku musíte být přihlášen. Přihlásit »