Pravidelná soutěž „Game design challenge“ pořádaná dceřiným webem Gamasutry Gamecareerguide.com poprvé oceňuje příspěvek z českých luhů a hájů. Jeho autorem je Karel Morický, game designer působící v Bohemia Interactive, kterého jste mohli mimochodem zahlédnout na letošní GDS. Díky způsobu, jakým se vypořádal s poslední výzvou „Sidekick“ je český game design opět více na očích. Jak že toho Karel dosáhl? Pro svůj koncept si vybral Sama Fishera a parťáka mu opatřil jednoduše tak, že rozdvojil jeho osobnost. Jednoduché, účinné a hlavně dobře napsané. Za soutěží GDCH se skrývá i headhunting velkých společností. Takže kdo ví? Třeba se ozve Ubisoft a dá Karlovi šanci. Česká Bohemka tím jen potvrzuje, že umí vychovávat aspiranty na velká jména. Výherci posílám gratulace!

Komentáře jsou uzavřeny.