Na Game Developers Conference 2009 v San Franciscu proběhlo slavnostní vyhlášení vítězů deváté „Game Developers Choice Awards.“ Jak sám název říká, v anketě hlasovali ti nejpovolanější, tedy samotní vývojáři. Narozdíl od „her roku“ dělených podle žánrů, na čemž si rád ulítává nejeden časopis, aby zaplnil pět listů a nalákal čtenáře titulní stranou, GDCA přichází kromě klasického krále všehomíra s množstvím dalších zajímavých kategorií.

HRA ROKU:
Fallout 3 (Bethesda Softworks)

NEJLEPŠÍ GAME DESIGN:
LittleBigPlanet (Media Molecule)

NEJLEPŠÍ SCÉNÁŘ:
Fallout 3 (Bethesda Softworks)

NEJLEPŠÍ TECHNICKÉ ZPRACOVÁNÍ:
LittleBigPlanet (Media Molecule)

NEJLEPŠÍ VIZUALNÍ ZPRACOVÁNÍ:
Prince of Persia (Ubisoft Montreal)

DEBUTANT ROKU:
LittleBigPlanet (Media Molecule)

NEJLEPŠÍ HANDHELDOVÁ HRA:
God Of War: Chains Of Olympus (Ready at Dawn)

OCENĚNÍ ZA ORIGINALITU:
LittleBigPlanet (Media Molecule)

NEJLEPŠÍ ZPRACOVÁNÍ AUDIA:
Dead Space (EA Redwood Shores)

Zvláštní pozornost si také zasluhuje ocenění geniálního game designera a producenta Hideo Kojimi za celoživotní dílo. Více podrobností se dozvíte přímo na stránkách Game Developers Choice Awards.

Komentáře jsou uzavřeny.