Na Game Developers Conference 2009 v San Franciscu proběhlo slavnostní vyhlášení vítězů deváté „Game Developers Choice Awards.“ Jak sám název říká, v anketě hlasovali ti nejpovolanější, tedy samotní vývojáři. Narozdíl od „her roku“ dělených podle žánrů, na čemž si rád ulítává nejeden časopis, aby zaplnil pět listů a nalákal čtenáře titulní stranou, GDCA přichází kromě klasického krále všehomíra s množstvím dalších zajímavých kategorií.
HRA ROKU:
Fallout 3 (Bethesda Softworks)
NEJLEPŠÍ GAME DESIGN:
LittleBigPlanet (Media Molecule)
NEJLEPŠÍ SCÉNÁŘ:
Fallout 3 (Bethesda Softworks)
NEJLEPŠÍ TECHNICKÉ ZPRACOVÁNÍ:
LittleBigPlanet (Media Molecule)
NEJLEPŠÍ VIZUALNÍ ZPRACOVÁNÍ:
Prince of Persia (Ubisoft Montreal)
DEBUTANT ROKU:
LittleBigPlanet (Media Molecule)
NEJLEPŠÍ HANDHELDOVÁ HRA:
God Of War: Chains Of Olympus (Ready at Dawn)
OCENĚNÍ ZA ORIGINALITU:
LittleBigPlanet (Media Molecule)
NEJLEPŠÍ ZPRACOVÁNÍ AUDIA:
Dead Space (EA Redwood Shores)
Zvláštní pozornost si také zasluhuje ocenění geniálního game designera a producenta Hideo Kojimi za celoživotní dílo. Více podrobností se dozvíte přímo na stránkách Game Developers Choice Awards.