A je to tu! Všichni, kteří si zoufali, že nemají kde studovat vývoj her nebo jejich podstatu, si mohou oddechnout. Díky tahu na branku českého herního producenta Jana Jirkovského a nutné podpory partnerů, kteří vyslovili svou podporu začínajícím českým vývojářům, se totiž po roce znovu hlásí o slovo významný projekt Game Industry Academy. Loni ve své úvodní jarní části nabídl triptych kurzů, konkrétně na game design, Unity 3D a herní scénaristiku. Report z intenzivního kurzu game designu od jednoho z návštěvníků, Marka Andrášiho, si můžete přečíst ZDE. Game Industry Academy otevírá své brány otevírá i letos a zbývá jen posledních pár dní. Neváhejte!

Herní vývojáři z autorského týmu knih Game Industry představují novou sérii kurzů pro letošní jaro.

Na dubnové víkendy je připravena dohromady pětice jednodenních kurzů sledující aktuální poptávku v herním průmyslu i mezi nezávislými vývojáři. Nabídce tak dominují kurzy zaměřené na Unity 3D, nechybí nicméně ani workshop přípravy projektu na Kickstarter či praktický jednodenní workshop game designu. Na své si letos přijdou i grafici (případně designéři, kteří chtějí získat alespoň základní grafický skillset) díky kurzu tvorby herní 2D grafiky v programu Adobe Photoshop.

Kurzovné na každý z jednodenních kurzů vyjde lehce přes tisíc korun, to je nicméně vyváženo individuálním přístupem (kapacita každého kurzu je maximálně 14 účastníků) a místem konání (moderní učebny jazykové školy Tutor v centru Prahy). Všechny kurzy vedou profesionální herní vývojáři. Hlavní zaměření je na vlastní práci účastníků během kurzu pod dohledem zkušených mentorů. Počet míst je výrazně omezený, navíc při registraci a uhrazení kurzovného do 10.4. 2014 platí sleva 200 Kč z ceny kurzovného za včasnou registraci.

Aktuální kurzy:

ITvorba herní grafiky v Adobe Photoshop (Praha, 12.4.)

Game Design Workshop – MDA Framework (Praha, 13.4.)

Vývoj her v Unity 3D (Praha, 19.4.)

Vývoj 2D her v Unity 3D/2D (Praha, 20.4.)

Jak zvládnout Kickstarter (Praha, 26.4.)

Zanechej komentář

K zanechání komentáře ke článku musíte být přihlášen. Přihlásit »