Už ve čtvrtek 8.3. 2012 proběhne další celovečerní akce Hub FUTURE, kterou pořádá Hub ve spolupráci s Microsoft Bizspark, a bude se týkat vývoje her. A výjimečně to nebude o programování, ale o roli, jakou hry v našich životech mohou v budoucnosti mít. O Gamifikaci přijde ve čtvrtek promluvit Josef Šlerka, šéf vývoje Ataxo a vedoucí katedry Studia nových médií FF UK, o psychologii her a herní mechanice Stefan Durmek, Game designer z Disney Mobile a večerem bude provázet Andrej Boleslavský, umělec a designér v oblasti interaktivních médií působící v CIANT. Neváhejte navštívit facebookovou stránku akce.

Odpovědi k “HUB Future – O budoucnosti her”
  1. BioFeld říká:

    Nechcete radsej spustit blogy?Alebo aspon pridavat nejake howto clanky…

  2. Likandro říká:

    Tak snad se podaří dorazit. :)

    BioFeld: Nedá mi to, a musím se pustit do debaty mimo mísu:
    Sice nejsem z téhle stránky, ale jsem jednoznačně a striktně proti tomu, aby tady byly články typu “Jak na to,” tedy návody a tutoriály. To v posledku nikomu nic nedá. Lidi potom jednak pořád volají po dalších návodech, a jednak úplně ztrácí vlastní myšlení. Nestačí jim pak článek já nevím “Jak na vázu,” ale chtějí i na “auto”. Pak se do toho vyrojí lidi, kteří článek budou hanět, a poměrně často to končí hádkami – o tom, že se nikomu nic nechce psát ani nemluvě.

    Nicméně, články teoretičtější a výukovější povahy jsou dobré – například Škola game designu Iana Schreibera je toho druhu, byť mě hrozně zarazilo, že okolo toho není větší diskuse.

    Ale celkově se toho člověk naučí mnohem víc, když mu někdo zkušenější, nebo prostě jen s jiným náhledem na věc, poradí v rámci vytvářeného díla a vysvětlí, proč by to tak dělal a co by to mohlo udělat. To je podle mě věc, na které je potřeba zapracovat tak nějak napříč “vývojářskou scénou,” nespokojovat se s fóry, protože tam to tíhne k odpovědím do tří řádků, a dát lidem, kteří potřebují pomoc více prostoru. Nedělat to stylem: “Nováčky upozadíme do zvláštní sekce, protože kazí naší reprezentaci,” ale přesně naopak: “Nováčky dáme na stejnou laťku, protože nic není lepší, než progresivní komunita, ve které se lidé zlepšují a ve které díky tomu vznikají čím dál tím kvalitnější práce.”

    Každopádně mluvíme mimo téma článku, takže bych to asi zastavil. Pobavit se nakonec můžeme asi i jinde, třeba na akci, pokud se tam potkáme. :)

  3. BioFeld říká:

    Samozrejme som nemyslel priamo podrobné návody mal som na mysli niečo ako bola tá škola game designu Iana Schreibera…

    Na tú akciu nemôžem doraziť…

  4. Stefan Durmek říká:

    Zatím o novém díle školy designu Iana Schreibera nic nevím, každopádně Michal bude v seriálu určitě pokračovat.

  5.  
Zanechej komentář

K zanechání komentáře ke článku musíte být přihlášen. Přihlásit »