Hooked: How to Build a Habit-Forming Products
Nir Eyal
angličtina, 250 stran
Hodnocení: 10/10
Autor knihy, Nir Eyal, profesí produktový konzultant a manažer, analyzoval příčinu úspěchu zábavně-sociálních produktů s nejdelší životností (customer life time value). Velmi zjednodušeně řečeno, výstupem jeho analýzy je konstatování, že tyto produkty se staly součástí běžného života svých uživatelů a s každým dalším dnem prohlubují jejich návyk. Stávají se tak „nepostradatelnými.“ V krátkém počinu Hooked Nir odhaluje mechaniky, kterými je možné takovou návykovost tvořit. Celkem jsou čtyři. Spínač, akce, variabilní odměna a investice. Přestože tento koncept není pro vývojáře zábaního software novinkou, většinou se jim ho nedaří správně aplikovat a jejich produkt po roce boje o uživatele upadá do zapomnění. Kniha Hooked nabízí na tvorbu návykových produktů nový, velmi svěží pohled, a to vše čtivým a efektivním způsobem. Dáváte-li přednost kompaktnější verzi, klikněte ZDE pro přechod na Youtube.