V Praze Hájích probíhal ve dnech 3-6.února GameFFest, na který jsem byl moc zvědavý, ale bohužel jsem měl tak nabitý program, že jsem se na něj dostal až v neděli. Byl jsem mile překvapen poměrně velkým počtem hráčů a fanoušků fantasy, kteří si do budovy Modré školy v závěrečný den akce našli cestu. Pečlivost a odhodlání, které pořadatelé investovali do organizace, mi doslova vyrazila dech. Něco takového jsem opravdu nečekal. Kupříkladu množstvím přednášek se GameFFest směle vyrovnal brněnskému summitu GameAccess, nemluvě o veliké herně, která by na podobných akcích v Čechách těžko hledala konkurenci. Naposledy jsem takovou viděl před mnoha lety na Invexu, nicméně nutno podotknout, že tady ji z poloviny tvořily deskové hry. Konzolové části herny zcela dominovali Electronic Arts. Ten, kdo navštívil GameFFest, si mohl tu kupříkladu zahrát demo Dragon Age II o čtrnáct dní dříve, než oficiálně vyjde! Proč EA ano a BIS, Vatra, 2K nebo Disney ne? Proč nespojit promo třeba i s play testem? Přednášky, na které jsem zašel, byly svěží, i když je nevedli ostřílení developeři. Atmosféra byla velmi přátelská. A tak zatímco tradiční GDS je dedikované především nezávislým herním vývojářům a Game Access vývojářům obecně, GameFFest má obrovský potenciál stát se třetím typem akce, která svádí hráče a developery dohromady.
Zanechej komentář
K zanechání komentáře ke článku musíte být přihlášen. Přihlásit » |
|