Game Design Challenge je pravidelná soutěž pro herní designery pořádaná trojlístkem webů Gamecareerguide, Gamasutra a Gamesondeck. Právě gamecareerguide každou druhou středu vypouští její nové zadání. Chcete si vyzkoušet pozici herního designera, který má za úkol svým krátkým návrhem řešení (formulovaným v angličtině) oslovit? Nejlepší příspěvky jsou po ukončení soutěže zveřejňovány spolu jmény autorů a komentáři, takže i když nevyhrajete, smíte se podívat, které nápady Vás trumfly a proč. No a když vyhrajete, řekněme tak dvakrát – třikrát, kdo ví – třeba Vás osloví někdo z branže s podobným, tentokrát však honorovaným zadáním.

Aktuální kolo vás vyzývá k vytvoření inovativní herní mechaniky pro Nintendo DS, kdy hráč využívá pouze stylus a dotykový displej. Na tlačítka zapomeňte. Pro inspiraci pořadatel soutěže uvádí oblíbenou hru Kirby Canvas Curse. Ta se úkolem popasovala na výbornou.

Vytvořte Váš návrh zúčastněte se!

Musí být pochopitelně v angličtině a neměl by být složen z více než 500 slov. Do předmětu mailu napište „Design Challenge: DS Platforming Innovation“, text vložte přímo jako zprávu (nikoliv jako přílohu) a přiložte maximálně tři obrázky. Nezapomeňte uvést celé své jméno a pozici v zaměstnání (případně jakou školu studujete). Celé to pak odešlete nejdéle do 15. července 2009 na gamedesignchallenge@gamecareerguide.com.

Vyhlášení nejlepších návrhů tohoto kola se dočkáme v úterý 21. července 2009.

Good luck!

Komentáře jsou uzavřeny.