Matt Allmer se brzy po ukončení studií našel ve videohrách a za svým snem odhodlaně vykročil. Kariéru v branži načal jako QA a development tester pro Electronic Arts, kde měl možnost naplno vstřebat vše, co s vývojem herních titulů ve velké společnosti souvisí. Náhled rozeného designera na výsledek práce jiných netřeba nikomu přibližovat, notabene když musí “trpět” pravidelný přísun takových kousků k otestování. Z toho by jeden vážně vzteky implodoval. V Mattovi se naštěstí shlédlo menší studio Page44 se silným zázemím a umožnilo mu dosáhnout vysněného cíle. V současné době působí jako nezávislý herní designer.

Před několika dny napsal pro web GAMASUTRA článek, ve kterém se pokusil o jakési gamedesignerovo “desatero.” Vytyčil opěrné body, na kterých podle něj dobrý design stojí a ke každému pro názornost přihodil pár příkladů. Všem, kteří si poradí s angličtinou vřele doporučuji. Zejména pak začínajícím designerům. Matt totiž několikrát šikovně uhodí hřebíček na hlavičku a v pár řádcích dokáže víc než mnohá literatura ve zmatečné kapitole.

Komentáře jsou uzavřeny.