V rámci soutěže Game Design Challenge pořádané webem Gamecareerguide stojíme před další výzvou. Tentokrát budeme vytvářet koncept hry podle libovolné knižní předlohy. Přestože po minulém kole mi byla poprvé potvrzena účast českých návrhů, mezi ty nejlepší se zatím ani jeden nedostal. Všem, kteří to s kariérou herního návrháře myslí opravdu vážně účast v soutěži doporučuji! Je krokem od snění k realitě! Kromě studia teorií a vyhledávání patternů potřebujete především praxi. Ta zahrnuje angličtinu a jasně stanovený úkol, se kterým se máte vypořádat.

Zadání:

Vytvořte herní koncept na základě knižní předlohy

Detaily:

Při výběru knihy dbejte raději na to, aby byla známá i ve světě, nejen u nás. Kupříkladu Čapkův RUR by jistě vyhovoval (navíc je to megajezdeckej koncept!), na druhou stranu cokoliv od Viewegha by asi porotu soutěže uvedlo do rozpaků. Populárních literárních děl, které se mohou stát předlohou pro Váš herní koncept existuje přehršel. Electronic Arts na začátku roku 2010 vydávají hru Dante’s Inferno. Té se předlohou stala slavná Alighierova „Božská komedie“ napsaná ve 14 století. Kterou vyberete vy? Co z předlohy zachováte? Co naopak přepracujete?

Uzávěrka: 14. října 2009
Výsledky budou ohlášeny: 20. října 2009

Odpovězte v angličtině na e-mail: gamedesignchallenge@gamecareerguide.com
Do hlavičky mailu uveďte: „Design Challenge: Literary Inspirations
Odpovídejte v maximálním rozsahu 500 slov přímo do mailu, nikoliv do textové přílohy. Přiloženy být mohou maximálně tři obrázky.

Nezapomeňte připojit své jméno a zaměstnání.

Komentáře jsou uzavřeny.